קניון דרורים, בני דרור

קניון דרורים | בני דרור
inner_section10

האם עדשות מגע צבעוניות מזיקות 

האם עדשות מגע צבעוניות מזיקות לעיניים 

אופן הפעולה של עדשות מגע צבעוניות דומה לאופן הפעולה של עדשות מגע רגילות, לכן בשימוש נכון ובטוח אין כל סיבה שייגרם נזק כלשהו לעין או לראייה. כיצד להשתמש בעדשות צבעוניות, כיצד לשמור על תקינותן ואיפה קונים עדשות מגע צבעוניות איכותיות? המדריך המלא במאמר הבא. 

עדשות מגע צבעוניות – אופן פעולה 

עדשות מגע רגילות בעלות מספר או צילינדר מיוצרות בקימורים שונים המספקים מספר ראייה שונה ומאפשרות ראייה תקינה ללא צורך במשקפיים. בשונה מעדשות רגילות לעדשות הצבעוניות שכבה דקה של צבע המאפשרות החלפה של צבע העיניים או שינוי צורה של האישון. לכן הן אינן מסוכנות ואינן מכילות חומרים שעלולים לפגועה כלל בראייה, אך בכל זאת חשוב לשמור על שימוש תקין וזהיר לפי הכללים על מנת להימנע מנזק לקרנית או לאישון. 

שימוש בטוח בעדשות מגע 

השימוש בעדשות אינו מסובך ומורכב אבל ישנם מספר כללים עליהם חשוב לשמור. ראשית יש להקפיד אופי שימוש נכון בהתאם לסוג העדשה, בעדשות חד פעמיות יש להשליך בתום השימוש ולא למחזר מעבר לנדרש מאחר ופעולה זו עלולה להיות מסוכנת. בשימוש בעדשות מגע רב פעמיות יש להסיר בעדינות מהעין, להניח בכלי ייעודי ולהשרות בנוזל חיטוי למשך הלילה על מנת לנקות אותן לשימוש חוזר ולוודא כי לא יתייבשו ויהוו סכנה בשימוש חוזר. טרם השימוש החוזר יש לבחון את העדשה ולוודא כי לא נגרם נזק לצורתה וכי היא אינה נושאת שריטות או פגמים נוספים. 

 

 

התאמה של העדשה לעין 

התאמה של עדשות מגע צבעוניות תעשה אך ורק בעזרתו של אופטומטריסט מורשה ולאחר בדיקה של המספר הנדרש לתיקון הראיה. הבדיקה היא בדיקת ראייה פשוטה האורכת מספר דקות ומומלץ שלא לוותר עליה מאחר ושימוש בעדשות מגע לא מתאימות עלול לגרום לנזק לראייה ולדרדור מצב העין. במקרה של שימוש בעדשות מגע צבעוניות ללא מספר אין צורך להיוועץ עם אופטומטריסט אך בכל זאת חשוב להקפיד על הכללים ולרכוש עדשות מגע של מותג מוכר המייצר עדשות איכותיות.

קנייה בטוחה של עדשות מגע 

את עדשות המגע מומלץ לרכוש אך ורק בחנויות האופטיקה המוכרות אשר מספקות סחורה מקורית ואמינה. לא מומלץ לרכוש באינטרנט סחורה זולה העלולה להתברר כמזויפת או לא איכותית. קנייה של עדשות לא טובות עשויה להיות מסוכנת, לגרום לנזק לעין ולראייה ובמקרים קיצוניים אף לעיוורון מיותר. גם לאחר הרכישה יש לוודא בכל הרכבה מחדש כי העדשה תקינה וכי השימוש בה לא יהווה סכנה לעין, חשוב ביותר לשמור על כל הכללים ובשימוש על ידי ילדים או צעירים רצוי להיעזר במבוגר אחראי שיכול לוודא כי השימוש בעדשה לא יהיה מסוכן. 

קמינסקי אופטיקה – מכון אופטיקה מוביל בישראל 

קמינסקי אופטיקה הוא מכון אופטיקה הממוקם במושב בני דרור, בהובלת אורית ועופר קמינסקי. המכון חרט על דגלו את אספקת שירותי בריאות העין הטובים ביותר תוך מתן שירות  איכותי ומקצועי וייבוא אמצעי הראייה האיכותיים ביותר הקיימים בשוק. במכון ניתן לעשות בדיקת ראייה ללא תשלום וליהנות ממגוון גדול של מוצרים מיוחדים כמו עדשות מגע צבעוניות של המותגים המובילים. צרו קשר דרך האתר או דרך מספר הטלפון 09-7964465 לבירור פרטים נוספים.

contact-lense-01

התאמת משקפיים

הסיבות להרכבת משקפי ראיה נעוצות בלקות ראיה גדולה או קטנה אשר גורמת בסופו של דבר לראיה מטושטשת ומאומצת שמובילה לחוסר נוחות תפקודי, למאמץ עיניים ולעייפות. יש חשיבות רבה לביצוע בדיקת ראיה מקצועית ואבחון מדוייק של הלקות על מנת להגיע לתיקון אופטימאלי ונח של הראיה.

התאמת עדשות מגע

התאמת עדשות מגע חייבת להתבצע בצורה מקצועית ע"י אופטומטריסט מורשה אשר יבחן את העיניים בצורה יסודית, יבצע תישאול ותיאום ציפיות יסודי עם הלקוח ויתאים עדשות מגע אשר יתאימו לפרמטרים הפרטניים אשר לפניו. לאחר בדיקה ורישום הפרמטרים האישיים יותאמו ללקוח זוג עדשות לנסיון ולאחר שהלקוח ירכיב אותן זמן מה

משקפי שמש

מה לא נאמר ונכתב בנושא משקפי השמש...זהו מוצר אופנתי בולט ומעניין אשר מוסיף אופי וייחודיות לאישיותנו ומאפשר לנו להיראות אופנתיים, אלגנטים, סקסיים שרמנטיים...הכל בהתאם לטעמנו ותשומת הלב שנשקיע בבחירת משקפי השמש החדשים שלנו. נוכל כמובן לבחור בדגם במראה בנאלי וזול שידגיש את חוסר העניין שלנו באופנה או את חוסר הטעם שלנו בבחירה... אולם אפשר גם אחרת.