קניון דרורים, בני דרור

קניון דרורים | בני דרור
inner_section10

עדשות מיוחדות

מרכיבי משקפי קריאה תחת הכותרת עדשות מיוחדות מצויות עדשות אופטלמיות (למשקפיים) בייצור מיוחד, כאלה שאינן מצויות מוכנות "על המדף" אלא מיוצרות במיוחד כדי לפתור לקויות ראיה מיוחדות או התאמה למסגרת מיוחדת שלא ניתן לבצעה באמצעות עדשות סטנדרטיות.
רוב עדשות המשקפיים עשויות מפולימרים(חומרים פלסטיים) שהרכבם יוצר את דחיסות העדשה וכתוצאה מכך את השינוי בעובי הסופי של העדשות במרשם מסוים. חלק קטן מייצור העדשות בימנו מתבצע בזכוכית מינרלית שגם היא קיימת במספר רמות של דחיסות אך למרות היכולת להגיע לעדשות דקות יחסית, עדיין מעדיפים לעבוד עם עדשות פלסטיות בגלל משקלן הקל במחצית, בגלל שהן בטוחות יותר לשימוש בקרבת העיניים והרבה פחות שבירות במקרה של נפילה.
יחד עם זאת במקרים של קוצר ראיה גבוה מאד מעל 10.00- נשקול שימוש בעדשות מינרליות דחוסות ודקות בהתאם למבנה הפנים ולמסגרת הנבחרת במיוחד אם היא קטנה.

בהתאמות של רחקי רואי עם עדשות בפלוסים גבוהים, נשתמש במסגרות קטנות ככל האפשר ובעדשות א-ספריות דחוסות אשר גם מפחיתות את עיוותי העדשה בשוליים ותורמות לעובי נמוך במרכז כמובן כאשר מבוצע תכנון מקצועי ונכון.
כאשר יש בעיה להסתגל לעדשות מולטיפוקל, אצל אנשים מבוגרים מאד בד"כ, אפשר להתאים עדשות ביפוקל או טריפוקל שהן עדשות המחולקות לשניים או שלושה אזורי מיקוד ברורים עם פס או פסי הפרדה נראים.
בתחום משקפי הספורט או משקפי האופנה הגדולות אפשר להתאים עדשות בעלות קוטר גדול במיוחד שמגיע ל90 -100 מ"מ (לעומת הסטנדרט שבין 65-70 מ"מ).היום ניתן להתאים צבעים ממבחר גדול מאד ומגוון סוגי מראות לתוצאה מרהיבה במיוחד.
גם בין עדשות המולטיפוקל יש מוצרים מיוחדים כגון עדשות המיועדות ספציפית בעיקר לנהיגה בהן שדה הראיה למרחק ולטווח הביניים יהיה גדול יותר וצבע העדשות יותאם להקטנת בוהק הכביש.

special_glasses01

התאמת משקפיים

הסיבות להרכבת משקפי ראיה נעוצות בלקות ראיה גדולה או קטנה אשר גורמת בסופו של דבר לראיה מטושטשת ומאומצת שמובילה לחוסר נוחות תפקודי, למאמץ עיניים ולעייפות. יש חשיבות רבה לביצוע בדיקת ראיה מקצועית ואבחון מדוייק של הלקות על מנת להגיע לתיקון אופטימאלי ונח של הראיה.

התאמת עדשות מגע

התאמת עדשות מגע חייבת להתבצע בצורה מקצועית ע"י אופטומטריסט מורשה אשר יבחן את העיניים בצורה יסודית, יבצע תישאול ותיאום ציפיות יסודי עם הלקוח ויתאים עדשות מגע אשר יתאימו לפרמטרים הפרטניים אשר לפניו. לאחר בדיקה ורישום הפרמטרים האישיים יותאמו ללקוח זוג עדשות לנסיון ולאחר שהלקוח ירכיב אותן זמן מה

משקפי שמש

מה לא נאמר ונכתב בנושא משקפי השמש...זהו מוצר אופנתי בולט ומעניין אשר מוסיף אופי וייחודיות לאישיותנו ומאפשר לנו להיראות אופנתיים, אלגנטים, סקסיים שרמנטיים...הכל בהתאם לטעמנו ותשומת הלב שנשקיע בבחירת משקפי השמש החדשים שלנו. נוכל כמובן לבחור בדגם במראה בנאלי וזול שידגיש את חוסר העניין שלנו באופנה או את חוסר הטעם שלנו בבחירה... אולם אפשר גם אחרת.