קניון דרורים, בני דרור

קניון דרורים | בני דרור
inner_section10

סוגי עדשות מגע צבעוניות

בעבר צבע העיניים הטבעי היה גזרה משמיים, לא ניתן היה כלל להחליף אותו אלא בעזרת ניתוח מסוכן או טיפות עיניים מפוקפקות. כיום המצב שונה לחלוטין, בעזרת עדשות מגע צבעוניות ניתן להחליף את צבע העיניים אפילו מידי יום. האם זה מזיק לבריאות, מה הם סוגי העדשות השונים וכיצד להתאים את העדשה הנכונה? התשובות במאמר הבא. 

עדשות מגע צבעוניות – כיצד זה עובד? 

בדומה לעדשת המגע הרגילה גם עדשות המגע הצבעוניות מתקנות את הראייה לפי הצורך, ואפילו ניתן להוסיף צילינדר במקרים נדרשים. אך בשונה מעדשה רגילה, העדשה הצבעונית מורכבת משכבה דקה של צבע המכסה את אזור הקרנית ומאפשר לשנות את צבע העיניים בצורה אותנטית וראליסטית. ניתן לשנות את צבע העיניים לצבע שתמיד חלמתם עליו, להתאים את הצבע לבדים ולאיפור ואפילו לשנות את צבע העיניים לצבעים משוגעים שאינם אפשריים מבחינה טבעית. 

האם העדשות מזיקות לבריאות? 

עדשות המגע הצבעוניות עובדות בעקרון פעולה דומה לעקרון הפעולה של עדשות מגע רגילות, לכן בשימוש נכון ובטוח אין כל סיבה שיגרם נזק לעין. שכבת הצבע היא כחלק ממבנה העדשה ולכן אינה מזיקה כלל לקרנית, אך חשוב ביותר לשמור על כללי השימוש בעדשה, להתאים אותה לעין בעזרת אופטומטריסט ולוודא כי היא מוכנסת ומוצאת בצורה נכונה. 

סוגי העדשות 

את העדשות הצבעוניות ניתן לחלק לשני סוגים עיקריים כאשר כל סוג נושא יתרונות שונים ומצריך אופן טיפול ושימוש מעט שונה. 

עדשות מגע צבעוניות חד פעמיות 

הסוג הראשון הן עדשות מגע יומיות צבעוניות. היתרון בשימוש בעדשות מסוג זה הוא שניתן להחליף את צבע העדשה בתדירות גבוהה ולהתאים אותה באופן יומיומי ללבוש או לאיפור. גם השימוש בהן פשוט ונוח ומצריך פתיחה מחודשת של זוג עדשות והשלכתן בתום השימוש, ההחלפה התדירה של העדשות מבטיחה את תקינותן ואת מידת הסטריליות שלהן ובכך מגינות על העין ברמה גבוהה.

 

עדשות מגע צבעוניות קבועות 

הסוג השני הן העדשות הקבועות שתחת הגדרתן ניתן למצוא: 

  • עדשות מגע צבעוניות שנתיות 
  • עדשות מגע צבעוניות חודשיות 

אופן השימוש בסוג העדשות הזה הוא מעט יותר מורכב ומצריך מידה מסוימת של מיומנות ואחריות על מנת לשמור על תקינות העדשה. בתום השימוש היומי יש להוציא את העדשה ולהכניס אותה לכלי ייעודי עם נוזל השרייה מיוחד השומר על העדשה ומחטא אותה לקרא השימוש של יום המחרת. היתרון של העדשות הקבועות הוא הנוחות והשימוש הקבוע בעדשות שאינן מתכלות מידי יום. 

סוגים נוספים 

בנוסף לשני הסוגים המרכזיים של העדשות ניתן למצוא סוגי עדשות צבעוניות נוספים ובעלי פרמטרים משתנים. ניתן לקנות עדשות ללא מספר לשימוש יומי, עדשות עם מספר וצילינדר ועדשות בעלות גוון מיוחד או הדפסים משוגעים. אך טרם רכישת העדשה יש לוודא כי המותג אותו רכשתם הוא מותג מוכר וותיק וכי העדשה היא אינה זיוף אשר עלול לפגוע בעין או בראייה, לכן תמיד מומלץ לרכוש את העדשות בחנות אופטיקה מוכרת ואמינה, בבריאות הראיה לא כדאי לשחק. 

קמינסקי אופטיקה – וותק, ניסיון ושירות מעולה 

מכון קמינסקי אופטיקה הוא מהוותיקים ומקצועיים בארץ בתחום מוצרי הראייה. את המכון מובילים אורית ועופר קמינסקי, שני אופטומטריסטים וותיקים בעלי שם ארצי וניסיון של מעל ל-25 שנה. במשך השנים חרטנו על דגלנו את מתן השירות הטוב ביותר ללקוח ואספקת המוצרים הטובים שביותר הקיימים בשוק והקפדה על בריאות הלקוחות. מוזמנים ליצור קשר דרך מספר הטלפון 09-796465 לקביעת תור לבדיקת ראייה והתאמת מספר או לבירור פרטים נוספים.

contact-lense-03

התאמת משקפיים

הסיבות להרכבת משקפי ראיה נעוצות בלקות ראיה גדולה או קטנה אשר גורמת בסופו של דבר לראיה מטושטשת ומאומצת שמובילה לחוסר נוחות תפקודי, למאמץ עיניים ולעייפות. יש חשיבות רבה לביצוע בדיקת ראיה מקצועית ואבחון מדוייק של הלקות על מנת להגיע לתיקון אופטימאלי ונח של הראיה.

התאמת עדשות מגע

התאמת עדשות מגע חייבת להתבצע בצורה מקצועית ע"י אופטומטריסט מורשה אשר יבחן את העיניים בצורה יסודית, יבצע תישאול ותיאום ציפיות יסודי עם הלקוח ויתאים עדשות מגע אשר יתאימו לפרמטרים הפרטניים אשר לפניו. לאחר בדיקה ורישום הפרמטרים האישיים יותאמו ללקוח זוג עדשות לנסיון ולאחר שהלקוח ירכיב אותן זמן מה

משקפי שמש

מה לא נאמר ונכתב בנושא משקפי השמש...זהו מוצר אופנתי בולט ומעניין אשר מוסיף אופי וייחודיות לאישיותנו ומאפשר לנו להיראות אופנתיים, אלגנטים, סקסיים שרמנטיים...הכל בהתאם לטעמנו ותשומת הלב שנשקיע בבחירת משקפי השמש החדשים שלנו. נוכל כמובן לבחור בדגם במראה בנאלי וזול שידגיש את חוסר העניין שלנו באופנה או את חוסר הטעם שלנו בבחירה... אולם אפשר גם אחרת.