קניון דרורים, בני דרור

קניון דרורים | בני דרור
inner_section10

מסגרות מיוחדות למשקפיים

איך לבחור מסגרות מיוחדות למשקפיים 

משקפי ראייה ומשקפי שמש נתפסים לעיתים כמוצר בנאלי, שתפקידו לשפר את איכות הראייה או להגן על העיניים מפני אור השמש וקרינה מזיקה, אך למעשה מדובר באביזר אופנתי משמעותי מאוד. כמו תבלין טוב, משקפיים עם מסגרת מיוחדת ואופנתית יבליטו את אופי הפנים, ידגישו את החן והיופי של עצמות הלחיים ואת צבע העיניים. כשניגשים לבחור מסגרות מיוחדות למשקפיים, חשוב להכיר את הפרמטרים החשובים שיש להתחשב בהם. 

פרמטרים חשובים בבחירת מסגרת למשקפיים 

  • גוון העור – התאמה נכונה של מסגרת משקפיים אופנתית תתייחס לגוון העור, תאיר את הפנים או תיבלע בהן. כך למשל, מסגרות משקפיים צבעוניות יעניקו צבע וחיים לפנים חיוורות, ידגישו גווני עיניים בהירות או ייצרו עניין וימגנטו את עיני הסובבים לצבע ולניגודיות. 
  • הדגשה או הסתרה של תווי הפנים – התאמה נכונה של מסגרת משקפיים תדגיש או תסתיר את מבנה וצבע העיניים, כמו גם תתייחס לאורך ומבנה האף ולעצמות הלחיים. עניין זה תלוי ברצון ובתשוקה של מרכיב המשקפיים, ובהתאמתם למסר ולאופי שהוא מעוניין לשדר. 
  • פרופורציה של העיניים – התאמה טובה של המסגרת לפנים תיקח בחשבון את הפרופורציה של העיניים – האם העיניים רחוקות או קרובות, שקועות או בולטות, וכמובן תתייחס גם לגשר האף – האם הוא רחב או צר. 
  • מסגרת מחמיאה – התאמת מסגרות משקפיים אופנתיות אמורה להחמיא לפנים ולסייע בהסתרת פרופורציות לא מחמיאות. כך למשל, לגברים ולנשים בעלי תווי פנים גסים, מומלץ לבחור משקפיים ללא מסגרת, או בעלי מסגרת עדינה ודקה, אשר יעניקו מראה קליל ומעודן, וייצרו ריכוך וחן למראה הקשוח. 
  • אופי ונוכחות – משקפיים הם אביזר אופנתי משמעותי שמונח על הפנים. בבחירת מסגרת למשקפיים חשוב לבחור כזו המשקפת את האישיות והנוכחות של המרכיב. כך למשל, להעברת מסר אופנתי ועדכני, ויצירת רושם ראשוני שאי אפשר להתעלם ממנו, מומלץ לבחור משקפיים עבי מסגרת או מסגרות למשקפיים מותגים. 
  • נוחות מקסימלית – אנשים רבים רגישים ללחץ אשר יוצרת המסגרת על צדי או גשר האף. אחרים רגישים ללחץ על הרקות או מאחורי האוזניים. בבחירת מסגרת למשקפיים חשוב לבחור אחת שתהיה נוחה לאורך זמן. כך למשל, במקרים בהם נדרשות מסגרות קלות מאוד, ניתן לבחור מסגרת משקפיים טיטניום. 
  • איזון המשקפיים – חשוב מאד להקפיד על איזון המשקפיים על הפנים. לעיתים תוספת העדשות למסגרת קלה משנה את איזון המשקפיים, ועלולה לגרום להם להחליק כל העת במורד האף. בחירה במסגרת משקפיים קלה היא לא בהכרח הבחירה הנכונה עבור כל לקוח. לעיתים דווקא שימוש במסגרת מאסיבית יותר ייתן פתרון טוב יותר לחלוקת משקל המסגרת על הפנים.

מחפשים מסגרת מיוחדת למשקפיים? הכירו את אופטיקה קמינסקי 

באופטיקה קמינסקי, מחנויות האופטיקה המובילות באזור השרון בזכות ניסיון של מעל 20 שנה, בהם היא פועלת במקצועיות, שרות טוב ואמינות ללא רבב, תוכלו למצוא מגוון עשיר של מסגרות מיוחדות למשקפיים. בחנות תמצאו מסגרות מיוחדות ומעניינות למשקפיים, יצרנים שיש להם ערך מוסף בתכנון וייצור מסגרות מיוחדות עם אופי פרסונלי, מסגרות צבעוניות עם חן ושיק מיוחד, ומסגרות שהתכנון שלהן לוקח בחשבון את התכונות האופטיות הנדרשות על מנת לתכנן עדשות דקות במיוחד. 

מוזמנים לבקר אותנו בחנות אופטיקה קמינסקי בקניון דרורים, או ליצור עמנו קשר לפרטים נוספים באתר, בדוא"ל ofer@eye2eye.co.il, או בטלפון 03-97964465.

gallery_05

התאמת משקפיים

הסיבות להרכבת משקפי ראיה נעוצות בלקות ראיה גדולה או קטנה אשר גורמת בסופו של דבר לראיה מטושטשת ומאומצת שמובילה לחוסר נוחות תפקודי, למאמץ עיניים ולעייפות. יש חשיבות רבה לביצוע בדיקת ראיה מקצועית ואבחון מדוייק של הלקות על מנת להגיע לתיקון אופטימאלי ונח של הראיה.

התאמת עדשות מגע

התאמת עדשות מגע חייבת להתבצע בצורה מקצועית ע"י אופטומטריסט מורשה אשר יבחן את העיניים בצורה יסודית, יבצע תישאול ותיאום ציפיות יסודי עם הלקוח ויתאים עדשות מגע אשר יתאימו לפרמטרים הפרטניים אשר לפניו. לאחר בדיקה ורישום הפרמטרים האישיים יותאמו ללקוח זוג עדשות לנסיון ולאחר שהלקוח ירכיב אותן זמן מה

משקפי שמש

מה לא נאמר ונכתב בנושא משקפי השמש...זהו מוצר אופנתי בולט ומעניין אשר מוסיף אופי וייחודיות לאישיותנו ומאפשר לנו להיראות אופנתיים, אלגנטים, סקסיים שרמנטיים...הכל בהתאם לטעמנו ותשומת הלב שנשקיע בבחירת משקפי השמש החדשים שלנו. נוכל כמובן לבחור בדגם במראה בנאלי וזול שידגיש את חוסר העניין שלנו באופנה או את חוסר הטעם שלנו בבחירה... אולם אפשר גם אחרת.